KW Variant 3 για το νέο Ford Focus RS

low_kw_fordfocus_rs_fahraufnahme_001

Στην έκθεση SEMA 2016 η Ford USA έδωσε ιδιαίτερη έμφαση το Ford Focus RS.

Ο αμερικάνος συνεργάτης του KW κέρδισε το βραβείο “Ford Design – Special Recognition Award” με το “Concept RS” στο οποίο είχε εγκαταστήσει τη νέα ρυθμιζόμενη ανάρτηση Variant 3.

Έτσι τώρα η Variant 3 με τη ξεχωριστή ρύθμιση της ταχύτητας επαναφοράς και ταχύτητας βύθισης είναι διαθέσιμη για το Focus RS των 350 ίππων. Το Focus RS είναι εφοδιασμένο με διάφορα οδηγικά βοηθήματα. Η εργοστασιακή ανάρτηση έχει 2 προγράμματα και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά ελέγχονται από το Ford Performance all-wheel drive σε συνδιασμό με το Dynamic Torque Vectoring Control.

Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση Variant 3 συνοδεύεται από cancellation kit το οποίο είναι plug&play και δεν χρειάζεται να γίνει επαναπρογραμματισμός του συστήματος. Κατά την τοποθέτηση, το cancellation kit συνδέεται στις εργοστασιακές φύσες για το έλεγχο της ανάρτησης και όλα τα υπόλοιπα οδηγικά βοηθήματα της Ford παραμένουν ενεργά.

Τεχνολογία ρυθμιζόμενων αναρτήσεων KW

Έκτός από τη ρύθμιση της ταχύτητας επαναφοράς και βύθισης, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KW έχουν προεγκατεστημένες ρυθμίσεις για την ταχύτητα επαναφοράς στο high-speed. Με τον τρόπο αυτό η βαλβίδα ανοίγει αυτόματα στο high-speed όταν δημιουργείται πίεση στο γόνατο της ανάρτησης και ο τροχός βυθίζεται απότομα κάτι το οποίο συμβαίνει όταν το αμάξωμα περνά πάνω από ανωμαλία του δρόμου. Έτσι το αυτοκίνητο δεν “πηδάει” και αντιμετωπίζει πιο ομαλά τις λακούβες και τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος.

Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση KW Variant 3 για το Focus RS δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει την ανάρτηση ανάλογα με τις ανάγκες του και δεν τον περιορίζει στις 2 επιλογές της εργοστασιακής ανάρτησης.

Η ρύθμιση της ταχύτητας επαναφοράς έχει 16 κλικ και γίνεται από το επάνω άκρο του γονάτου. Λιγότερη ταχύτητα επαναφοράς δίνει περισσότερη άνεση κατά την οδήγηση ενώ όσο αυξάνεται η ρύθμιση της επαναφοράς το αυτοκίνητο αποκτά καλύτερο κράτημα και περισσότερη ακρίβεια στις στροφές.

Ανεξάρτητα από την ταχύτητα επαναφοράς, η ταχύτητα βύθισης ρυθμίζεται από το ρυθμιστικό που είναι τοποθετημένοστο κάτω άκρο του γονάτου και έχει 12 κλικ ρύθμισης. Η ταχύτητα βύθισης επιρεάζει άμεσα τις κλίσεις του αμαξώματος και την ευστάθεια.

Επειδή το ρυθμιστικό της ταχύτητας βύθισης είναι μόνιμα τοποθετημένο στο γόνατο της ανάρτησης (κάτω άκρο) δεν χρειάζονται εργαλεία για τη ρύθμιση. Στον εμπρός άξονα η γρηγορότερη βύθιση δίνει περισσότερη ευστάθεια ενώ στον πίσω άξονα μειώνει την υπερστροφή.

Χαμήλωμα έως 55 χιλιοστά

Η ρύθμιση του ύψους γίνεται μέσω του τραπεζοειδούς σπειρώματος που υπάρχει στο ανοξείδωτο γόνατο της ανάρτησης.

Σύμφωνα με την έγκριση τύπου το χαμήλωμα για τον εμπρός άξονα είναι από 30 έως 50 χιλιοστά και για τον πίσω από 35 έως 55 χιλιοστά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Aston Martin Vantage AMR GT3 Evo και Aston Martin Vantage AMR GT4 Evo του 2024 είναι εξοπλισμένα με αμορτισέρ αγωνιστικού τύπου KW Solid Piston Motorsport.

Fichtenberg (Γερμανία), 12 Φεβρουαρίου 2023 – Είτε στη Γερμανία, την Ευρώπη, την Αμερική ή την Ασία, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός εργοστασιακών ομάδων, είναι σε ανοδική πορεία

KW Variant4 για το Audi RS5

Με τη Variant 4 ο KW προσφέρει μια κορυφαία λύση ανάρτησης με πολύ εξελιγμένη τεχνολογία. Τώρα η Variant 4 με τις 3-way ρυθμίσεις είναι διαθέσιμη